tirsdag 9. februar 2010

Engangskamera-morro

Takke være Taida, Ingvild og Marte i klassen har jeg fått dilla på engangskamera. Kvalitet osv er jo ikke på topp akkurat, men jeg liker stemninga og gode minner man får ut av det. Også er det så koselig å få dem i litt dårlig kvalitet fremkalt på engangskamera-vis. Hehe!

Og det som gjør det så genialt er at man får jo nytt engangskamera hver gang man fremkaller det som er ferdig. Jada, det koster en del å fremkalle det - men jeg klarer nok ikke å stoppe med det første. De første bildene er allerede satt opp på korktavla på rommet mitt :)

KJEMPEGLAD i vennene mine er jeg :)




Trappa på skolen


Ida Helene gjør seg klar for å ri på Prescella



Jeg og Ingvild får tida til å gå i en relativt kjedelig time.. Hehe


Kjersti:)

Kjersti og meg :)

Marte, Ingvild og Linn :)


Jeg venter på tbanen... :p


Molly <3


Porky på Stovner


Rebecca på jobb


"Veronica" og jeg skal se på Avatar:)

Rebecca og jeg på jobb. Hell yeeeah!

Søte, store Ritzy på Stovner


" I want the single ladies, all the single ladies, all the single ladies, all the single ladies - now put your'e hands up"


Elga, Blomst og Marsvine <3


Sølvsnoppen <3


Theodora :)


Kjersti, Theodora og meg :)

1 kommentar: