onsdag 20. januar 2010

Dette er også to bilder jeg tok da jeg var i London. Man hører jo alltid om at jenter som begynner å planlegge bryllupene sine i 9års alderen. Jeg er ikke en av de jentene, men jeg veit at den kjolen var flott og at jeg vil ha en kjole som likner på det når(!) jeg gifter meg.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha kirkelig eller borgelig bryllup, men jeg tror nok (og håper) at jeg har nok av tid å tenke på. Dessuten kommer det jo an på partneren også da, hva han vil ikke sant?

Selvom det er så mange som sier at de ikke vil ha det STORE, vakre og hvite bryllupet... Så tenker jeg at det må være virkelig STAS å gå i den STORE, vakre og hvite kjolen nedover midtgangen.. Jeg vil ha den :P Kan jeg ikke gå i den på maskeradeballet på lørdag Rebecca???








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar