tirsdag 22. desember 2009

Julestresset



Amagad. Jeg skulle egentlig stått opp 09.00, jeg! For å rekke bussen som gikk 10.00. Det gikk jo rettere sagt rett vest. Fillern heller. Jeg og lillebroren min må lete gjennom hele Oslo etter en julegave til bestemor og bestefar. Det synes jeg egentlig er de vanskeligste gavene, jeg veit liksom ikke helt hva de vil ha... Hvert år sier de "snille barn"... Tusen takk for det, liksom :P

Jeg gleder meg til lørdag. Det er så lenge siden jeg har ridd med Ida Helene og Skrim- og ikke minst sett Shiraz. På lørdag er det forhåpentligvis fremdeles hvit snø i Sørkedalen, det pleier i allefall og holde lenger inni dalen enn her, hehe. *Shocker* Legger ved to bilder fra i fjor.
Ida Helene og Skrim;


Meg og Shiraz(bilde tatt av Ida Helene);

Er ikke go' guttene våre peeeeeeene? For ikke å snakke om de heite dressene våre;) Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar